Nästan klart

Datum: 2010-01-17 | Tid: 18:11:16
Ny blogg des | 1 Kommentarer

Snart ät den klar !!
Vart inte spec. populärt när jag imorse vaknade kl. 12, gick ned och åt frukost och efter det har jag bara gått ner en gång, för att äta. Haha, det jag gjort emellan är att koda denna "lilla" design .. som snart är klar ♥

All slags kodning är klar, det enda som är kvar är en snygg header.. och kanske lyckas fixa formuläret ;)

Hör upp alla copycats !! Alla texter, bilder & designer mitt verk. Så © på ALLT här & i "riktiga bloggen"

Kommentarer
Postat av: Penny ♥

En kommentar ♥

2010-01-28 @ 20:27:52
URL: http://pennyz.blogg.se/


DENNA BLOGG
- Jag skapade denna blogg för att enklare kunna ha bloggdesigns utlottningar, ge bort bloggdesigner gratis osv. Ville helt enkelt inte blanda ihop det men "riktiga bloggen".

BLOGGDESIGN
- Jag gör mina bloggdesigner själv, i Photoshop CS4
- Det tar ca 1-3dagar att göra en bloggdesign som denna
- Gör endast bloggdesigner på helger och lov
- För mer info läs detta inlägg, tack.

REKLAM & ANNAT
- Jag struntar totalt i att du har frågestund på din blogg !! Så spara din tid och mitt tålamod genom att inte informera mig
- Jag röstar inte på dig i "veckans blogg" tävlingar
- Använder INTE blogglovin


Det var nog det mesta, glöm föressten inte att läsa MIN RIKTIGA BLOGG


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


SNABBINFO
Namn
- Penny Lomfalk

Född
- 96-06-30 (13år)

Program
- Photoshop cs4

Kamera
- Canon eos 1000D/ Nikon D60

Wacom-platta
-Bamboo

Pris på bloggdesigner
- Gratis


KATEGORIER


KONTAKT
Ditt namn:

Din emailadress:

Ämne:

Meddelande:

obs. går inte att göra ny rad i medelande raden. Försöker fixa felet, vet du hur säg gärna till